dagens humor

- Nå, lilla Stina, varför står tuppen på ett ben när han gal?
- Jo, fröken, för om han lyfter på båda samtidigt så faller han omkull.
snodd från; ladyjenny.blogg.se (kan inte länka, för... jag har ingen aning om varför :s)

I skolan blev det rundvandring, fick se en massa toaletter, och såklart massa mer, men det kommer jag knappt ihåg xD Efter skolan blev det en snabbtitt på stan, köpte en väska(kan visa den imorgon) och lite böcker, och sen träffade jag Fia en snabbis innan jag hoppade på bussen hem. Jag tycker värkligen synd om tjejen som knappt känner en enda människa på hennes skola..

När jag kom hem överraskade jag pappa med köttfärsås och spaghetti! MUMS. Och nu ska jag gå upp och duscha innan jag lägger mig och tittar på nån film eller med ipoden i högsta högg. Ehehe reprisrepris!

Hoppas ni har haft en bra dag!
PEACE babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Pssst! dethär är ingen skitblogg, så om du bara ska
skriva en massa skit så får du gå någon annan stans =)


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (visas ej för andra)


Ifall du har någon blogg:


Skriv kommentaren här:


Tack för din kommentar! ♡
RSS 2.0