minst en månad till!

Visst ska det vell bli lite spännande med ny skola och nya klassmates och så, men jag skulle ge sjukt mycket för en månads sommarlov till, gärna med sol! Jag menar, vart tog lovet vägen? vad har jag gjort? jobbat, stockholm, göteborg, grönalund, liseberg, grillat, partat och träffat kompisar, men vad mer? Aja, om två månader så är det ju nästan höstlov, och födelsedag! Måste iallafall försöka tänka possitivt.

Klockan 10.10 går bussen imorgon, och efter en timme på skolan blir det stan med Amanda. måste... köpa... kläder!

Nu; tagga en massa musik, läsa bloggar och sen lägga mig och somna till någon tråkig film eller med ipoden i högsta högg.
PEACE!


Update 22.12: Okej, nattinatti! =)

Kommentarer
Postat av: WWW.FILIPPALUND.SE

sv: Jag uppskattar verkligen att du frågar, och självklart får du heta samma :)

2009-08-16 @ 23:12:34
URL: http://www.filippalund.se

Kommentera inlägget här:
Pssst! dethär är ingen skitblogg, så om du bara ska
skriva en massa skit så får du gå någon annan stans =)


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (visas ej för andra)


Ifall du har någon blogg:


Skriv kommentaren här:


Tack för din kommentar! ♡
RSS 2.0