nnnästan hjärtattack pga. jagad tjej

hejhejhallå!
Fick ett litet ryck förut och gick ut och sprang några kilometer, men mina knän var döda efter inte ens en km, hatar dom!!! Sen vart det tråkigt att springa på vägen, så jag tänkte gena genom en kohage. När jag hade sprungit(sprang så mkt det gick  men var lite svårt med tanke på att marken inte var jämn någon stans) en bit och kommit till halva hagen ser jag några kor som står och käkar gräs ca. 200 meter bort, men tänker inte mycket mer på dem.

Sen 3 minuter senare hör stapplande rusande steg komma bakom mig, och jag kollar bak och upptäcker att jag är jagad av 30 kossor! Och jag sprang så hjärtat höll på att dunka ut ur bröstkorgen på mig, fy faaan vad rädd jag var! hahah, tillslut kom jag fram till tråden med kossorna ca. 10 meter bakom mig, så jag slängde mig ner på marken och rullade under tråden, och dom fortsatte springa tills dom kom enda fram. Då stannar dom och ställer sig och glor på mig.

Sen fick jag stå stilla med armarna rakt upp i några minuter innan jag kunde röra mig igen. Jag hade så sjukt ont i hjärtat! ;P När jag kom hem berättade jag för pappa vad som hade hänt och han bara skrattade och sa, "ja, jag såg att dom sprang och busade där brevid dig." BREVID MIG?! DOM SPRANG NÄSTAN ÖVER MIG! OCH VADÅ BUSA? JAG TRODDE DOM SKULLE MOSA MIG FÖR ATT SEN KÄKA UPP MIG! hahah

kolla bara hur läskig den ser ut?!
(klicka om du vill se större)

Kommentarer
Postat av: Disa

hahaha (y) :D bra där!

2009-08-19 @ 08:56:05
Postat av: caroline

hahahaha, hade velat sett det!

2009-10-24 @ 12:16:20
URL: http://jagheterlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Pssst! dethär är ingen skitblogg, så om du bara ska
skriva en massa skit så får du gå någon annan stans =)


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (visas ej för andra)


Ifall du har någon blogg:


Skriv kommentaren här:


Tack för din kommentar! ♡
RSS 2.0